Naar de hoofdinhoud

Sorteren, zoeken en filteren in een presentatie

Meer dan een week geleden bijgewerkt

Sorteren van issues in een presentatie

  1. Klik op het het select columns icoon rechts van de kolommen

  2. Kies de gewenste kolom voor sortering

  3. Versleep de gewenste kolom naar de positie van de eerste kolom

  4. De issues worden op basis van de eerste kolom alfabetisch gesorteerd (A > Z)

  5. Rechtersklik op de kolomkop om de sortering aan te passen (Z > A)

Zoeken en filteren naar issues voor specifieke personen of disciplines

  1. Rechtsklik op de titel van een presentatie

  2. Kies Search Presentation

    1. Vul bij Search een zoekterm in en geef bij Search in aan in welke velden gezocht moet worden naar de zoekterm

    2. en/of selecteer de gewenste waarden bij Limit Search om te filteren

    3. en/of zoek issues op basis van de ingestelde deadline (Search by due date) of wijzigingsdatum (Search by modification date)

  3. Klik op Mark Matching om alle issues die aan de zoekcriteria voldoen te markeren

  4. Klik vervolgens in het Issues venster op Show only marked issues om alleen de gemarkeerde issues te tonen

  • Maak gebruik van de jokers ? en/of *

  • Eerder gebruikte zoek termen zijn op te roepen via het pijltje aan het eind van de regel

Was dit een antwoord op uw vraag?