Abonnementsveranderingen | 01-09-2021

Abonnementsveranderingen | 01-09-2021

Begin juni heeft Solibri een kantoor geopend in Nederland. De rol van KUBUS verandert hiermee van distributeur naar serviceprovider. Zo kunnen wij ons richten op waar we goed in zijn: vanuit onze jarenlange expertise ondersteuning bieden op het gebied van BIM, modelvalidatie en uiteraard Solibri.

Wat betekent dit voor jou als Upgrade abonnee?

Upgrade abonnementen worden overgenomen door Solibri onder de naam 'Solibri Software License, Support and Maintenance Agreement', oftewel SSA. Deze SSA wordt gefactureerd door Solibri. De eerste keer bij de eerstvolgende verlenging van je abonnement.

Wat betekent dit voor jou als KeyMember?

Het bestaande KeyMember abonnement wordt gesplitst in bovengenoemde SSA en de aanvullende diensten door KUBUS zoals hieronder vermeld. Dit betekent dat je twee facturen gaat ontvangen:
  1. één factuur van Solibri betreffende de SSA
  2. één factuur van KUBUS voor de extra diensten: KeyMember Only
Wanneer Solibri je voor de eerste keer gaat factureren, en je dus twee facturen ontvangt, is afhankelijk van de eerstvolgende verlenging van je abonnement.

KeyMember diensten

Alle diensten binnen het KeyMember abonnement, op de upgrades na, worden onverminderd voortgezet door KUBUS (KeyMember Only). Dit betekent dat je nog steeds profiteert van onze Helpdesk en de KeyMember Editie. Vanaf 2024 worden vanwege een tekort aan belangstelling de Solibright bijeenkomsten niet meer georganiseerd, en maken deze niet langer deel uit van het KeyMember abonnement.