Bestanden opsturen

Bestanden opsturen

Om gemakkelijker bestanden te kunnen versturen naar onze Helpdesk hebben we een eigen WeTransfer account. Bestanden die hiermee verstuurd worden komen altijd bij onze Helpdesk terecht.



Betreft het extra informatie over een al bestaand helpdeskticket vermeld dan in het bericht de volgende code: [##XXXX##], inclusief hekjes, waar XXXX dan staat voor het ticket nummer.
Mogelijk dient nog een verificatie code ingevuld te worden om de bestanden definitief te versturen.
Deze code wordt per mail verstuurd.
 



    • Related Articles

    • Gebruik van het KUBUS Helpcenter

      In het KUBUS Helpcenter is alle informatie, die voorheen via de Support sectie op de KUBUS website te vinden was, doorzoekbaar opgenomen.  Een aantal tips hierbij: Zoektermen Er kunnen meerdere woorden worden ingegeven Op alle ingegeven termen wordt ...
    • Helpdesk

      Bereikbaarheid Bij een contract met helpdeskondersteuning bestaat de mogelijkheid om gratis contact op te nemen met onze Helpdesk. Op de Helpdesk kunnen we vaak direct helpen. In overige gevallen streven we ernaar om binnen één werkdag antwoord te ...