Helpdesk - Chat

Helpdesk - Chat

Via onze Live Chat kun je snel en eenvoudig advies vragen. Een van onze specialisten staat je direct te woord.

De chat-button vind je rechtsonder in het Helpcenter:



Info
Ook buiten de reguliere openingstijden kan je via het chat-venster je vraag stellen. 
Er wordt dan automatisch een ticket aangemaakt en krijg je per e-mail een antwoord van ons.

Tips om snel geholpen te worden:

  1. Geef al zoveel mogelijk informatie bij het insturen van de vraag. Dit kan gaan om oplossingen die je zelf al geprobeerd hebt, de Archicad-versie waarin je werkt of het resultaat dat je probeert te bereiken. Dan kan onze specialist meteen met je meedenken.
  2. Ben je aan het werk aan de hand van een Helpcenter-artikel? Pak dit artikel alvast erbij zodat je hiernaar kunt verwijzen en onze collega weet over welk topic het gaat.
  3. Probeer zelf alvast de meest voor de hand liggende oplossingen uit, zoals het herstarten van Archicad of van de computer, de Open & Repair functie en het checken of Archicad up-to-date is.
  4. Maak screenshots van je vraag. Deze kun je na het starten van het gesprek versturen door ze in het tekstvak te slepen of door op de paperclip te klikken.

    • Related Articles

    • Support

      Bereikbaarheid Support Team KeyMembers kunnen direct contact opnemen met het Support Team. Vaak kunnen we je direct helpen. En zo niet, dan streven we ernaar om binnen één werkdag antwoord te geven. Onze reguliere openingstijden: Chat: Maandag t/m ...
    • Meekijken

      Als het nodig is om een vraag beter te kunnen beantwoorden, kunnen wij via internet op een computer meekijken met behulp van ZOHO Assist of Teamviewer. Het helpt als je onze TeamViewer al installeert voordat je contact met ons opneemt. TeamViewer ...
    • Studenten en opleidingen

      Alle door ons geleverde software is beschikbaar voor educatie-doeleinden en studenten die binnen de doelgroep van de software vallen. Dit tegen gereduceerde kosten en meestal gratis. Archicad Archicad is gratis te gebruiken voor opleidingen en ...
    • KUBUS Helpcenter - Account en inloggen

      Het aanmaken van een account voor het KUBUS Helpcenter is nodig om gebruik te kunnen maken van de chat, het downloaden van KeyMember materiaal en het lezen van artikelen die speciaal voor KeyMembers zijn.  Account aanmaken Belangrijk is dat iedere ...