Een van onze specialisten staat je direct te woord. De chat-button vind je rechtsonder in het Helpcenter:
Ook buiten de reguliere openingstijden kan je via het chatvenster je vraag stellen. Je vraag wordt dan behandeld door onze ai-assistent Mies, en als het nodig is wordt automatisch een ticket voor je aangemaakt met terugkoppeling per e-mail.
Tips om snel geholpen te worden:
Geef al zoveel mogelijk informatie bij het insturen van de vraag. Dit kan gaan om oplossingen die je zelf al geprobeerd hebt, de Archicad-versie waarin je werkt of het resultaat dat je probeert te bereiken. Dan kan onze specialist meteen met je meedenken.
Ben je aan het werk aan de hand van een Helpcenter-artikel? Pak dit artikel alvast erbij zodat je hiernaar kunt verwijzen en onze collega weet over welk topic het gaat.
Probeer zelf alvast de meest voor de hand liggende oplossingen uit, zoals het herstarten van Archicad of van de computer, de Open & Repair functie en het checken of Archicad up-to-date is.
Maak screenshots van je vraag. Deze kun je na het starten van het gesprek versturen door ze in het tekstvak te slepen of door op de paperclip te klikken.