Naar de hoofdinhoud

Foutmeldingen Teamwork

Troubleshooting voor diverse foutmeldingen.

Deze week bijgewerkt

Project is traag

Zie het GRAPHISOFT Helpcenter hoe performance problemen op te lossen, daarnaast zie voor praktische richtlijnen bij zowel solo- als teamworkprojecten het artikel: Werksnelheid / performance op peil houden.

Oplossen foutmeldingen bij Send & Receive

Soms ligt de oorzaak van dit probleem aan onvoldoende beschikbare schijfruimte op de server. Controleer daarom met regelmaat of er nog voldoende schijfruimte beschikbaar is. Lees hiervoor ook de systeemeisen die aan een BIMcloud gesteld worden.

Ook worden specifieke eisen gesteld aan hardware en netwerk.
Meer mogelijke oplossingen zijn te vinden in de opgesomde foutmeldingen op de Teamwork troubleshooting pagina van het Graphisoft Helpcenter.

User Access denied

Controleer de volgende opties:

  • Kan er via de webbrowser ingelogd worden met dezelfde credentials?

  • Is de Network Diagnostic geslaagd?

    • Open het palet Open/Join Teamwork

    • kies in de dropdownlist onder de BIMcloud naam voor de optie Network Diagnostic

  • Probeer opnieuw in te loggen via het palet Open/Join Teamwork

Melding "Error happened while connecting to project"

Controleer de stappen beschreven in volgend artikel: Mogelijke oorzaken voor error "Error happened while ..."

Was dit een antwoord op uw vraag?