Naar de hoofdinhoud

Bereikbaarheid Solibri Solution Center

Bereikbaarheid van de cloud-service

Meer dan een week geleden bijgewerkt

De partner die de cloud-service verzorgt, streeft naar een beschikbaarheid van 99,95% op maandbasis. Rekening houdend met de werkzaamheden van Solibri wordt er een beschikbaarheid van 99% op wekelijkse basis gegarandeerd vanuit Solibri. Geprobeerd wordt om noodzakelijk onderhoud te beperken tot het weekend om zo min mogelijk overlast te veroorzaken voor de gebruikers. Onverwachte onderbrekingen van het Solibri Solution Center hebben dezelfde gevolgen als bij een onderbroken internetverbinding.

Solibri gebruiken tijdens onderhoud Solution Center

Het Solibri Solution Center wordt regelmatig bijgewerkt om nieuwe features toe te voegen of eventuele bugs op te lossen. De werkzaamheden kunnen ervoor zorgen dat er tijdelijk niet ingelogd kan worden op het Solibri Solution Center of dat gemaakte instellingen tijdens de werkzaamheden niet opgeslagen worden. Het onderhoud gebeurt doorgaans buiten de reguliere werktijden. Over de datum en duur van de werkzaamheden wordt door Solibri tijdig per mail bericht gegeven aan de Administrator(s). Het verzoek is om gedurende die tijd geen gebruik te maken van het Solibri Solution Center en collega’s op de hoogte te stellen. Om te kunnen werken met Solibri tijdens dit onderhoud kan vooraf een licentie geleend worden (borrow).

Was dit een antwoord op uw vraag?