Helpcenter Solibri - account | 14-09-2021

Helpcenter Solibri - account | 14-09-2021

Om in de toekomst onze dienstverlening te kunnen waarborgen en uit te breiden is het vanaf heden een account nodig voor het KUBUS Helpcenter.
Dit is één account voor al onze diensten. Voor Solibri is het volgende direct merkbaar:
  1. De chat gaat via een nieuw systeem
  2. De meeste artikelen zijn alleen zichtbaar nadat is ingelogd
  3. De KeyMember downloads zijn nu direct vanuit het Helpcenter bereikbaar nadat is ingelogd met het nieuwe account
Meer informatie is te vinden in KUBUS Helpcenter - Account en inloggen.
Het is ook mogelijk direct een account te maken.

    • Related Articles

    • Solibri 9.13.0 verschenen | 16-11-2022

      Op 16 November heeft Solibri een onderhoudsupdate uitgebracht. Deze release introduceert nieuwe integratiemogelijkheden met CDE's, ondersteuning voor aanvullende IFC 4-componenten, belangrijke beveiligingsupdates en meer. Bekijk het volledige ...
    • Solibri 9.13.1 verschenen | 21-12-2022

      Op 21 december heeft Solibri een update uitgebracht. Deze release lanceert de integratie met Autodesk docs, waardoor Solibri- en Autodesk-gebruikers efficiënt kunnen samenwerken om de BIM-kwaliteit in hun projecten te verbeteren. Bekijk het volledige ...
    • Veranderingen Solibri Anywhere | 11-02-2021

      Vanaf versie 9.12.0 zijn onderstaande aanpassingen in Solibri Anywhere gedaan om de kwaliteitswaarborging (Toelichting van Solibri) te versterken. De belangrijkste zaken die men direct merkt: IFC-bestanden samenvoegen is niet meer mogelijk Issues ...
    • Abonnementsveranderingen | 01-09-2021

      Begin juni heeft Solibri een kantoor geopend in Nederland. De rol van KUBUS verandert hiermee van distributeur naar serviceprovider. Zo kunnen wij ons richten op waar we goed in zijn: vanuit onze jarenlange expertise ondersteuning bieden op het ...