KeyMembers kunnen direct contact opnemen met het Support Team.
Vaak kunnen we je direct helpen. En zo niet, dan streven we ernaar om binnen één werkdag antwoord te geven.
Onze reguliere openingstijden:
Live Chat: | Maandag t/m vrijdag 9:00 - 17:00 |
Telefoon: | Maandag t/m vrijdag 9:00 - 17:00 |
Wist je dat een Live Chat de snelste manier is om contact met ons op te nemen? We zullen bovendien altijd telefonisch contact opnemen wanneer je probleem erom vraagt.
In het helpcenter is rechtsonder het chatvenster beschikbaar:
Ook buiten de reguliere openingstijden kan je via het chatvenster je vraag stellen. Je vraag wordt dan behandeld door onze ai-assistent Mies, en als het nodig is wordt automatisch een ticket voor je aangemaakt met terugkoppeling per e-mail.
Lees hier meer over de ondersteuning van het Support Team en wat je kunt doen om sneller geholpen te worden.
Telefoon
Onze helpdesk is rechtstreeks te bereiken via de volgende nummers:
Algemeen: +31 40 210 0327
Vanuit Nederland: 040 214 10 60
Vanuit België: 011 98 87 27
U kunt ons ook een e-mail sturen: [email protected]
Van een e-mail wordt automatische een ticket aangemaakt waarvan u een bevestiging krijgt.
Om grote bestanden (mee) te sturen kan gebruik gemaakt worden van Wormhole.