Naar de hoofdinhoud

Materiaal in rendering en in 3D-venster gelijk maken

Meer dan 3 maanden geleden bijgewerkt

Het uiterlijk van elementen kan in het 3D venster een volledig andere weergave hebben dan in een CineRender rendering. Dit komt omdat hetzelfde Surface verschillende sets aan instellingen gebruikt voor het 3D beeld (OpenGL) als de rendering (CineRender by Maxon). Niet alleen zijn het verschillende sets aan instellingen, de instellingen van de CineRender zijn ook veel uitgebreider. Met onderstaande methode kunnen de belangrijkste instellingen van OpenGL naar CineRender worden omgezet (of andersom)

Oplossing

  1. Ga naar het menu Options > Element Attributes > Surfaces

  2. Selecteer de gewenste Surface

  3. Kies bij Engine Settings: voor de CineRender by MAXON

  4. Klik op de knop Match Settings...

  5. Maak de keuze de instellingen van de CineRender over te nemen (Update Basics Settings (from CineRender)) of de instellingen van de Basic Engine over te nemen (Update CineRender Settings (from Basic))

Was dit een antwoord op uw vraag?