Studenten en opleidingen

Studenten en opleidingen

Alle door ons geleverde software is beschikbaar voor educatie-doeleinden en studenten die binnen de doelgroep van de software vallen. Dit tegen gereduceerde kosten en meestal gratis.

Archicad

Archicad is gratis te gebruiken voor opleidingen en studenten. Deze versie heeft dezelfde mogelijkheden als de commerciële licentie, echter wordt het model voorzien van een watermerk.
Informatie over het downloaden en installeren van Archicad en het activeren of verlengen van de gratis studenten- en educatielicentie.

Voor studenten is naast dit KUBUS Helpcenter de GRAPHISOFT community een bron van informatie.
Als de school een Educatieplan heeft, kan de docent, die de Archicad lessen geeft, de vragen verzamelen en voor antwoorden contact opnemen met de Helpdesk van Kubus. 
Gebruik de educatie-licentie nooit voor commerciële doeleinden. Is gelijktijdig gebruik nodig, lees dan het gebruik van een studentenlicentie naast een commerciële licentie.

KUBUS Spexx

Licenties voor KUBUS Spexx worden altijd verstrekt via de opleiding. Zij sluiten hiervoor met ons een gratis Educatieplan af. Neem hiervoor contact met ons op.

BIMcollab 

Educatielicenties voor BIMcollab Cloud en BIMcollab ZOOM kunnen worden aangevraagd via de BIMcollab website.

    • Related Articles

    • KUBUS Helpcenter - Account en inloggen

      Het aanmaken van een account voor het KUBUS Helpcenter is nodig om gebruik te kunnen maken van de chat, het downloaden van KeyMember materiaal en het lezen van artikelen die speciaal voor KeyMembers zijn.  Account aanmaken Belangrijk is dat iedere ...
    • Information in English and other languages

      Nederlands / Dutch Het KUBUS Helpcenter is opgezet in het Nederlands. Om het in een andere taal te kunnen lezen, kan gebruik gemaakt worden van automatische vertaalprogamma's. Een goed werkend programma is DeepL: https://www.deepl.com/translator Voor ...
    • Support

      Bereikbaarheid Support Team KeyMembers kunnen direct contact opnemen met het Support Team. Vaak kunnen we je direct helpen. En zo niet, dan streven we ernaar om binnen één werkdag antwoord te geven. Onze reguliere openingstijden: Chat: Maandag t/m ...
    • Meekijken

      Als het nodig is om een vraag beter te kunnen beantwoorden, kunnen wij via internet op een computer meekijken met behulp van ZOHO Assist of Teamviewer. Het helpt als je onze TeamViewer al installeert voordat je contact met ons opneemt. TeamViewer ...
    • Helpdesk - Chat

      Via onze Live Chat kun je snel en eenvoudig advies vragen. Een van onze specialisten staat je direct te woord. De chat-button vind je rechtsonder in het Helpcenter: Ook buiten de reguliere openingstijden kan je via het chat-venster je vraag stellen. ...